Monday, March 26, 2007

Detta har vi gjort i det siste:


Spist norsk Toro risengrynsgrøt med masse (kanskje litt for mye...hehe) smør

Vært på middag sammen med et vennepar - Gosha og Drew - som inviterte oss med til avslutningsfest på ekteskapskurset de hadde gått på. Det var koselig!


Ja, der var vi altså :)

Ellers har vi jo brukt en del tid på Summit House (kontorene våre), trent en del som vanlig, og ikke minst: Andreas tok meg med på en 1,2 km lang tur i en park et stykke unna (forrige lørdag var det da)

Andreas tar seg en pust i bakken

Her slapper jeg litt av ved noen koselige påskeliljer. Disse viser egentlig ikke et rettferdig bilde av alle påskeliljene som finnes rundt omkring akkurat nå, det er massevis av dem, men det var disse vi fant i parken i alle fall.
Det var ganske slitsomt å gå så langt (tok over to timer), men aller mest var det koselig! Følte vi fikk nesten helt frisk luft også!

I helga var det åpent hus hos en kamerat av oss, Ed, i forbindelse med at det forrige ungdomspastorparet, Daniel og Linda fra Sverige, kom på besøk. Det er forresten deres hus vi bor i. Så det var masse folk hos Ed. Nå blir dissa bildene små samme hva jeg gjør, så dere får myse litt på dem... Kanskje dere oppdager meg midt i jentegjengen der, og nederst ser dere Daniel og Andreas.

Ja sånn er livet i øyeblikket - ganske begivenhetsrikt, og ganske travelt. Jeg sitter jo og oversetter så mye jeg kan i forhold til siste emnet mitt på universitetet. Det er ganske artig og går stort sett greit.


Ha ei fin uke videre da!

1 Comments:

At 3:35 pm, Anonymous Anonymous said...

Hei!

Koselig å lese/se nytt fra London :)
Her er det også litt vårlig nå...
Skal snart plante ut noen påskeliljer! Ellers dukker det opp litt av hvert fra under snøen som må ryddes og ordnes opp i...
E hadde synslaseropr. i går, og det har visst gått bra.
Gleder meg til du kommer over i Mai:)
Mange klemmer fra Miriam

 

Post a Comment

<< Home

modern art
modern art Counter