Monday, November 13, 2006

Tida gaar ja... hehe...

Ja det var egentlig den 04. november at vi oppdaterte bloggen sist da, saa det er ikke saaaa lenge siden som det kanskje virker..

Vi har vaert i London en uke alt, og det var ikke saa verst aa komme hit igjen heller! Norgesoppholdet var supert, skulle egentlig legge ut bilder og gi en liten rapport da i dag, men klarte aa glemme kameraet med bildene paa hjemme.. Ja ja. Saa det faar bli i morgen!

I uka som har vaert har vi ikke gjort noe saerlig mye utenom det vanlige annet enn aa komme oss litt i orden hjemme (tilsynelatende i alle fall.. rommet vaart baerer fortsatt litt preg av "vi har akkurat kommet hjem fra tur"), har vaert ganske troette men har sovet saa mye vi har faatt til, saa naa er vi pigge igjen :)

I dag har vi jo egentlig fleksitid, men jeg ble spurt om aa "passe paa" sentralbordet fra kl. 13 i dag, det var saa mange som var syke i dag, saa naa sitter jeg her og svarer "Good afternoon Kensington Temple, Grethe speaking, how may I help you" i hytt og vaer.. Gamle kunster har visst ikke forlatt meg, jeg var jo resepsjonist et aar i London foer, saa det er i grunn ganske artig! Skulle egentlig paa MC tur med Andreas da... Saa naa er han paa MC tur med kameratene sine i stedet, saa det var jo koselig! Mens jeg faar sitte her inne i finvaeret jeg da. Det var 14 grader ute i dag tidlig, saa flott dag i dag!

Har strevd en stund med aa faa opp noen bilder jeg hadde slengende men blogger vil visst ikke i dag, saa da blir den en bildeloes oppdatering her.. Skal faa til noe bra her i morgen den dag :) Ha det saa lenge! Og legg igjen kommentarer da folkens - saa vi ser dere foelger meg - og saa faar vi vite hva dere holder paa med!

1 Comments:

At 6:07 pm, Anonymous Anonymous said...

Hei på dere!
Her kommer noen ord fra Synnabekken. Lenge sia jeg var på "spotten". Her er det bløtt og glatt.- Har regnet i flere uker--.Kan fortelle at Mari har fått sosialarbeiderprisen for 2006! Gå inn på fobsv.no og les om henne. Veldig artig - er så stolt av lillesøstera mi! Vi venter Gjøvikinga i morgen-vi gleder oss. Tror det går fort til jul nå. Ha det godt så lenge!
Klemmer fra mamma

 

Post a Comment

<< Home

modern art
modern art Counter