Thursday, April 19, 2007

Det er vår i London dah! Nesten sommer altså..26+ er rekorden så langt :)

Denne uka har Andreas vært på konferanse i Minehead i sør-England, og tror ikke det var så verst å reise nedover på søndag, med sykkelen og strålende solskinn.
Det har vært kjempefint vær i London kjempelenge nå, og i helga toppet det seg med hele 26 varmegrader! Hvordan skal sommeren bli da liksom.. :)

Til tross for fint vær måtte jeg pent finne meg i å sitte inne... Oversettelsen min krevde sitt, og nesten all ledig fritid jeg har hatt de siste ukene har jeg jobbet i vei (ja i påska tok jeg jo litt "fri" da.. Men det var jo litt kjipt å sitte inne mens andre koste seg ute.. Sånn er livet i blant, og heldigvis kommer det flere dager med varme og solskinn, så jeg klager ikke!

Fikk levert oversettelsen til Universitetet i går, og nå skal jeg bare sende den til Lionbridge (firmaet som har gitt meg oppdraget) og vente spent på om jeg kan få en jobb ut fra dette...

Da jeg tuslet hjem fra jobb en dag fikk jeg allikevel nytt litt sol og tok noen vårlige bilder som jeg tenkte kanskje kunne deles her på siden... Så ta en titt og tenk varme tanker om alt det koselige som ligger foran oss! Sommer.. ah.. det skal bli godt det :) Da tiner vi opp alle mann. Hehe..

Fine blomster på treet...

Fine blomster på plenen...

Dette bildet er tatt i Northolt som er området vi bor i, og jammen ser dere ikke tbane-stasjonen (hvis dere ser godt etter) oppe i høyre hjørne. Ja, kanskje ikke det mest interessante å se etter i verden, men ja... Det tar ca 15 minutter å gå fra huset til tbanen.

Det er ganske mange grønne pletter innimellom i London egentlig. Her er en liten "minipark" som ligger ikke så langt unna der vi bor.

Skremte noen ender også i en liten bekk på vei hjem.. Og en liten hundekjeks eller hva det heter fikk litt fokus på seg også gitt.

Ja, det er ikke så verst å leve nå :) Livets lyse side har litt større plass nå! Håper det gjelder for oss alle sammen!

Vårklemmer fra London

7 Comments:

At 5:15 pm, Anonymous Anonymous said...

Hallo Grethe!!

Herlig å se sommerlige bilder fra London! Skjønner at det er en ekstra fin april der i år. Er i ferd med bli bra her også da, blir nok grilling i helga. Kos dere med alt dere har gjør!!

Klem, Mette

 
At 2:57 pm, Anonymous Anonymous said...

Hei på dere!
Sitter og ser utover Trysilbygda. Olaf legger opp ved utafor vinduet. Det er nesten bart her også. Utrolig før 1.mai egentlig.- Vi har hatt det siste kaffeselskapet i.f.m Olafs 75 årsdag i dag. I morgen drar vi til Gjøvik en tur. Der er det masse blåveis og hvitveis, tenker jeg. Snart sees vi og det skal bli sååå koselig. Andreas skulle vært med og! Hei so long! Mammis

 
At 10:43 pm, Anonymous Anonymous said...

Hei vennen:)

Koselige bilder fra byen deres!
Riktig lykke til nå ned innspurten med esseyet...
Gleder meg til du "kommer over"!
Mange klemmer fra
Mim

 
At 7:59 pm, Anonymous Anonymous said...

Hei på deg!
Vil bare ønske deg velkommen til gamlelandet! Gleder oss storlig! Litt kjølig her akkurat nå, men det kan vi ikke gjøre noe med. Vi skal koooose oss uansett. Tror jeg kommer til å plinge på i kveld og. Bye - bye -vi sees!
Mammis

 
At 8:11 am, Anonymous Anonymous said...

Hallo over there!
Nå er det 20.juni og jeg har att EN skoledag før jeg er pensjonist! Åra er borte og det er bare å belage seg på en annen tilværelse.- Er spent på fortsettelsen.- Gleder oss til dere kommer i sommer- om noen uker bare. Da skal vi kooooose oss! Hold ut så lenge!
MAMMIS

 
At 3:15 pm, Blogger grethe said...

Sukk.. er så glad i deg mammaen min..

 
At 6:01 am, Anonymous Anonymous said...

Well written article.

 

Post a Comment

<< Home

modern art
modern art Counter